Program Uprawnienia Budowlane zawiera wiele funkcji przyspieszających przyswajanie szerokiego i szczegółowego zakresu informacji wymaganego na egzaminach na uprawnienia budowlane. Jedną z nich jest funkcja pytaj do skutku.

Jak uruchomić funkcję

Funkcję pytaj do skutku możemy uruchomić podczas gdy program pracuje w trybie nauki. Z prawej strony okna programu zaznaczamy opcję pytaj do skutku znajdującą się w panelu Dodatkowe funkcje. Od tego momentu funkcja jest aktywna.

pytaj do skutku - program uprawnienia budowlane

Funkcja pytaj do skutku – zasada działania

Po uruchomieniu funkcji pytaj do skutku program uprawnienia budowlane zadaje jedynie pytania, na które użytkownik udzielił błędnej odpowiedzi w danej sesji nauki z programem. Pytania z błędnymi odpowiedziami zadawane są losowo aż do momentu kiedy wszystkie odpowiedzi będą już poprawne. Może się więc tak zdarzyć, iż niektóre pytania ( najbardziej sprawiające problemy ) zostaną zadane nawet kilkukrotnie.

Kiedy korzystać z funkcji pytaj do skutku

Funkcja pytaj do skutku idealnie nadaje się do powtórnego przerobienia pytań, z którymi były największe trudności w danej sesji nauki z programem. Najlepiej włączać ją więc na sam koniec nauki, gdy w normalnym trybie nauki przerobiono już wszystkie wybrane zakresy.

Po zakończeniu nauki w trybie pytaj do skutku, jeżeli są dostępne jeszcze inne pytania bez odpowiedzi program automatycznie do nich przejdzie

koniec trybu pytaj do skutku - program uprwnienia budowlanePo każdej zakończonej sesji nauki w trybie pytaj do skutku zalecamy zresetowanie bieżących wyników oraz statystyki odpowiedzi i rozpoczęcie nauki od nowa.

Co daje funkcja pytaj do skutku

Funkcja przede wszystkim pozwala na ponowne przerobienie najbardziej kłopotliwych pytań, na które udzielono błędnej odpowiedzi. Powtórka na koniec nauki sprawi, iż trudne informacje zostaną łatwiej utrwalone w pamięci i w kolejnych sesjach nauki ilość błędnych odpowiedzi będzie znacznie mniejsza.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here